PROCEDURA ZGŁASZANIA SZKODY KOMUNIKACYJNEJ
Dokumenty potrzebne do zgłoszenia szkody:
1. Dowód rejestracyjny
2. Polisa
3. Prawo jazdy
4. Oświadczenie sprawcy (w przypadku szkody z OC)
Skontaktuj się z nami 85 66 444 94 – a my pomożemy Państwu zgłosić szkodę do towarzystwa ubezpieczeniowego oraz wypełnić wymagane dokumenty i załatwić formalności.
Wykonujemy samolikwidację dla szkód zgłoszonych w:
PZU, WARTA, ERGO HESTIA, ALLIANZ, AVIVA, GENERALI, BENEFIA, COMPENSA, AXA, LINK4.
Do Państwa należy tylko zgłoszenie telefoniczne poprzez infolinię. Oględziny samochodu, zdjęcia, kosztorys i przyjęcie dokumentów wykonają na miejscu nasi doradcy serwisowi, pomogą również w samym zgłoszeniu telefonicznym.
Jeśli chcecie Państwo zgłosić szkodę do ubezpieczyciela, należy wybrać numer infolinii:
PZU 0 801 102 102
WARTA 0 801 311 311
ALLIANZ 0 801 10 20 30
ERGO HESTIA 0 801 107 107
HDI 0 801 801 181
AXA 0 801 200 200
AVIVA 0 801 888 444
LINK4 022 444 44 44
COMPENSA 0 801 120 000
TUW 0 801 003 003